מדפים לתצוגה ואיחסון מעץ

בנוסף למדפים ממתכת ופלסטיק, ניתן לבחור גם במדפים מעץ שמחזירים אותנו למקורות ומעניקים תחושה חמימה, תוך אפשרות לשינוי של העיצוב והצבע בקלות לפי רצון הלקוח.

ריהוט מעץ יכול להיראות טוב בסביבות שונות, לתרום לשיפור העיצוב, ולהעניק תחושה חמימה של בית. השתמשו בעץ זמן רב, והוא עבר את המבחן ואושר בתור חומר לבנייה. העץ אסתטי ועמיד, ומכניס תחושה של אותנטיות וחמימות לכל חלל שהוא נמצא בו, בין אם מדובר בשימוש בארונות מעץ,דקים או מדפים.

היתרונות של מדפים מעץ

מדפים מעץ יכולים להחזיק מעמד זמן רב, וקל לנקות ולשמור עליהם. הם יכולים להתאים לכל מקום בבית או בארונות, ולהוסיף נגיעות של עיצוב מיוחד. מדפים לתצוגה ואחסון מעץ מהווים פתרון יעיל במיוחד בבתים פרטיים.

קל יחסית לעצב ולשנות מדפים מעץ מאשר מדפים שעשויים מחומרים אחרים. אם רוצים לגוון את העיצוב של המדפים, יש אפשרויות רבות ופשוטות: לצבוע את העץ, לקדוח ולחתוך.

גם מבחינה כלכלית הבחירה בעץ משתלמת, מפני שמדף מעץ יכול להחזיק מעמד במשך שנים רבות וגם להיראות נאה. גם אם העץ מעט נפגם, ניתן לעבוד ולחדש אותו כדי להאריך את חיי המדף שלו.

היכן כדאי לרכוש מדפים מעץ?

יש את האפשרות לרכוש את המדפים המוכנים בחנות, וניתן גם להזמין מדפים מעץ בהתאמה אישית, וכך הלקוח נהנה מהעיצוב הספציפי המתאים לו, שלא תמיד ניתן למצוא בדיוק בכל חנות. הזמנה אישית אמנם תעלה יותר, אלא אם כן יש את היכולת להכין את המדפים לבד.

בעבודות של "עשה זאת בעצמך" – השימוש במדפים מעץ הוא אידיאלי, מכיוון שזהו חומר שאפשר להשיג בקלות, וקל לסיים פרויקט מסוג זה. מקצוענים יכולים לשנות את הפרטים והעיצוב של המדפים.

טיפול ושמירה על מדפים מעץ

אם כי העץ יכול להחזיק מעמד זמן רב, חשוב להקדיש תשומת לב למראהו ולוודא שהוא לא נפגם. לחות עשויה לגרום לבעיות בעץ שנמצא בתוך הבית, ויש סיכון שהמדפים ייסדקו, יתעקמו או במקרים קיצוניים – יירקבו, ואלו מקרים שקשה לטפל בהם.

לכן, לא מומלץ להתקין מדפים מעץ ליד רדיאטור או במקום כמו אמבטיה. רצוי לשמור שיהיה מיזוג בחודשי הקיץ כדי להוריד את רמת הלחות. חשיפה ישירה לשמש או יותר מדי חום יכול לגרום נזק לעץ, ולכן חשוב שהמדפים מעץ יהיו מוצלים למנוע חשיפה ממושכת לשמש. מדי פעם רצוי לנקות את העץ, ולהשתמש בחומרי ניקוי המתאימים במיוחד לייעוד זה. מומלץ להניח את הפריטים בשני צדי המדף, או מעל הנקודות שבהן המדף נתמך, מפני שיש סיכון בהנחת חפצים כבדים במרכז המדף.

המדפים מעץ יכולים לשנות את האווירה בחלל החדר, להוסיף ממד אישי וביתי, ולהעמיק את החיבור עם הטבע. כמו כן, יש לשמור היטב על איכות המדפים וכך ליהנות מהם לתקופה ממושכת.

בוכוולטר - מונח טוב יותר

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?

לקוחות יקרים, קבוצת בוכוולטר עומדת לצידכם ולצד כל מדינת ישראל וחיילנו ברגעים קשים אלו. אנו זמינים עבורכם במייל ובווטסאפ לכל עניין.

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.