המדריך לעיצוב החנות – בשילוב מדפים לתצוגה

בתור בעל חנות, עליך לשים לב לכל פרט בעיצוב כדי ליצור חנות נעימה ומסודרת. בעזרת מתקני תצוגה כמו מדפים, תוכל לגרום למוצרים לבלוט ולעודד את הלקוחות לרכוש אותם.

כחלק מעיצוב החנות, יש לשלב את מתקני התצוגה בחוכמה. כדאי לשלב אותם לאחר שבחרתם מקום הולם עבורם ותכננתם במדויק את מסלול ההליכה בחנות. עליכם ליצור אווירה נעימה בחנות – החל מדלת הכניסה ועד לדלת היציאה לאחר קופת התשלום. ניתן ליצור את האווירה, בין היתר, בעזרת מיקום נכון של מדפים, דלפקים ותאורה. אם תשימו לב לכל פרט קטן בעיצוב – תוכלו לנצל את שטח החנות בצורה מרבית.

המדריך לעיצוב החנות

דבר ראשון, תמדדו את שטח החנות ושימו לב למיקום הקירות לעומת מיקום החלונות. בהתאם לזאת תוכלו לתכנן היכן למקם את המדפים והדלפקים, וליצור את מסלול ההליכה בחנות.

שמרו על מרווח בין הדלפקים, וגם מרווח גדול יחסית בכניסה לחנות. על מיקום המדפים וקופת התשלום להיות כך שהעובדים מסוגלים לראותם ולמנוע גניבה מהחנות. מסלול ההליכה חייב להיות רחב וברור. כמו כן, צריך לבחור במתקנים שיציגו את הסחורה במלואה.

האם יש רק עובד אחד בחנות? במידה והתשובה חיובית, מומלץ לשמור מוצרים יקרי ערך באזור קופת התשלום. מתקני תצוגה סגורים יתאימו לתצוגת מוצרים יקרי ערך כמו תכשיטים או פרטי אספנות. מדפים צמודים לקירות מתאימים יותר להצגת מוצרים פחות יקרים (כמו ספרים או ספלים).

חשוב להאיר את כל האזורים המרכזיים בחנות ולהימנע מאזורים חשוכים בהם הלקוחות עלולים לפספס את המוצרים. שימו דגש עם התאורה על אזורים עם סחורה חדשה. יש להאיר את המוצרים המונחים על המדפים לתצוגה כדי להבליט אותם ולמשוך את תשומת לב הלקוחות. המוצרים צריכים להיות מסודרים על מדפים המתאימים במיוחד להם, ויש להדפיס לוגו וסיסמא פרסומית של המוצר על מנת שיבדילו בזריזות בין המוצרים השונים.

השילוב החשוב של מדפים בתוך החנות

ההצלחה של החנות קשורה באופן ישיר לדרך הצגת המוצרים. כשבוחרים מתקני תצוגה מתאימים, כמו מדפים, הם מספקים למוצר במה ראויה ומבליטים אותו עבור הלקוחות. כיום, חייבים לשווק את המוצר כראוי כדי למכור אותו, ואסור להסתמך רק על כך שהוא איכותי. עליכם לבחור מתקן אשר יציג אותו באופן הכי מושך עבור הלקוחות, ושעיצובו ישתלב עם אופי החנות.

תוכלו לבחור מדפים מתוך מבחר מדפים מחומרים שונים (פלסטיק, מתכת, עץ), בגדלים שונים ובעלי כושר נשיאה שונה. צריך לוודא שהם מסוגלים להחזיק את משקל המוצרים המיועדים ומתאימים לגודלם כדי שלא יקרסו תחת העומס. כאמור, על המדפים להתאים מבחינת העיצוב לאופי ועיצוב החנות.

אם תעצבו חנות מסודרת, הלקוח יוכל לצאת שבע רצון לאחר שימצא את מבוקשו בזריזות, ויש סיכוי גבוה יותר שירצה לשוב אליה. מתקני התצוגה כמו המדפים תורמים רבות להצלחת החנות, מכיוון שהם מבליטים את המוצר ומושכים את תשומת לב הלקוחות.

בוכוולטר - מונח טוב יותר

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?

לקוחות יקרים, קבוצת בוכוולטר עומדת לצידכם ולצד כל מדינת ישראל וחיילנו ברגעים קשים אלו. אנו זמינים עבורכם במייל ובווטסאפ לכל עניין.

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.