מדפים לתצוגה ואחסון – חשיבותם בבתי העסק השונים

מאמר זה יעסוק בחשיבות המדפים לתצוגה ואחסון בבתי העסק השונים (במשרד, בחנות ובמחסן), ובדברים שיש לשים לב אליהם בבחירת המדפים המתאימים לבית העסק.

אם אנו נתקלים בבעיית אחסון או תצוגה וחושבים על פתרון, האסוציאציה הראשונה שקופצת לנו לראש היא המדפים, ויש לכך סיבה מוצדקת. הם מהווים פתרון אחסון ותצוגה יעיל, ויש להם חשיבות רבה ביעילות ותפוקת העבודה בבתי העסק.

חשיבות המדפים במחסן

כל מחסנאי יודע שאחסון יעיל הוא מרכיב מהותי ביעילות העבודה במחסן. על מנת להבטיח עבודה מהירה וקלה, העובדים והמנהלים חייבים להיות בעלי שליטה מלאה על מצב המלאי במחסן. על הסחורה להיות מסודרת בצורה כזו שניתן לראות כל מוצר בזריזות ולשלוף אותו בקלות. המדפים במחסנים משמשים לטובת אחסון ושמירת מלאי הסחורה. חשוב לוודא שתהיה נגישות מרבית למדפים, ושהם יהיו יציבים וחזקים דיים כדי לשאת את משקל הסחורה.

במשרד – הסדר הוא המפתח להצלחה

ניתן לחוש את ההבדל בין עבודה יעילה ומקצועית במשרד לבין עבודה חובבנית – לפי רמת האחסון. אחסון יעיל חוסך זמן יקר של חיפושי שווא אחר מסמכים, ותורם לשמירת מרחב עבודה מאורגן, נקי ומסודר. אם אין פתרון אחסון הולם, מקום העבודה עלול להראות מבולגן. יש לרושם ראשוני השפעה משמעותית על לקוחות, ובמידה ולקוח קיבל רושם ראשוני שלילי מהחברה – הדבר עשוי להוביל לתוצאות הרסניות. הסדר הוא המפתח לעבודה נכונה שמובילה ליעילות ותפוקת עבודה מקסימאלית. אי לכך, המדפים לתצוגה ואחסון הם מרכיב משמעותי בהצלחת המשרד.

תצוגה הולמת למוצרים בחנות

על מנת לגרום לקונים לבלות בנעימים במסע הקניות ולמצוא את מבוקשם במהירות, יש להקפיד על סידור יפה ומוצלח, כך שהמותגים מסודרים בתצוגה הולמת. יש להציג ולשווק את המוצר בדרך שתמשוך את הקונים המחפשים אותו. תפקיד המדפים לתצוגה אינו לגנוב את ההצגה, אלא לספק במה למוצר כדי שיכבוש את המדף וכולם ישימו לב אליו. אם הלקוח מצא את מבוקשו בזריזות, הוא ירצה לשוב לאותה החנות שממנה יצא שבע רצון, ולכן יש חשיבות רבה לשיווק המוצר בתוך החנות.

בחרתם להתקין מדפים לתצוגה בחנות? עליכם לשים לב למספר דברים
  • כושר הנשיאה של המדפים מתאים למשקל המוצר – האם המדפים מסוגלים לשאת את משקל המוצרים?
  • המוצרים שמונחים על המדפים הם מובלטים ומוארים.
  • מומלץ להדפיס לוגו וסיסמא פרסומית של המוצר כדי שיהיה קל להבדיל במהירות בין המוצרים השונים.
  • אם מדובר במדפים המיועדים לקמפיין לקידום מוצר, כדאי שהם יהיו מתאימים לשימוש רב פעמי, כדי לחסוך בעלויות של מדפים חדשים בכל פעם שיוצא קמפיין חדש.

במידה ויש לכם צרכים מורכבים יותר מהמדפים, ישנם מדפים דינאמיים המתאימים לכל בתי העסק. המדפים המודולאריים ניתנים לשינוי בכל שלב, ומהווים פתרון דינאמי לתצוגה ואחסון. זוהי מערכת מדפים העשויה מחלקים נפרדים, אשר ניתן להוסיף ולגרוע ממנה חלקים לפי הצרכים המשתנים (ללא צורך בשינוע כל מערכת המדפים).

מדפים לתצוגה מיוצרים מחומרים שונים (פלסטיק / מתכת וכו') ובעלי כושר נשיאה שונה (קל, בינוני או כבד). כל בית עסק נדרש לבחור את המדפים המתאימים לצרכיו האישיים, ולפי התאמה לנתוניו, תנאיו הפיזיים, וסוג הפריטים שבו.

לסיום,

מדפי התצוגה והאחסון הפכו לחלק בלתי נפרד מבתי העסק. הם מהווים פתרון לבעיית האחסון והתצוגה, ותורמים ליעילות ותפוקת העבודה.

בוכוולטר - מונח טוב יותר

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?

לקוחות יקרים, קבוצת בוכוולטר עומדת לצידכם ולצד כל מדינת ישראל וחיילנו ברגעים קשים אלו. אנו זמינים עבורכם במייל ובווטסאפ לכל עניין.

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.