ריהוט לבית – על התכנון, העיצוב ושילוב מדפים לתצוגה

ריהוט לבית צריך להיבחר מתוך שקלול של פרקטיות ועיצוב המתאים לאווירה שמעוניינים להשרות בכל חדר. הריהוט לבית יכול לעשות את ההבדל בין מבנה עם 4 קירות לבין מבנה עם תחושה חמימה של בית שנעים לחזור אליו.

רכישת ריהוט לבית יכולה להיות משימה ארוכה, אך משתלמת ומספקת כאשר לוקחים את הזמן לחיפוש הפריטים המתאימים ביותר לכל חדר ובהתאם למידותיו.

תפיסת המרחב משפיעה על בחירת הריהוט

בחדר עם מרחב גדול כדאי למלא את המקום בחפצים גדולים יחסית כדי שלא תיווצר תחושת ניכור וריק. כשמדובר בדירה קטנה יחסית, לא כדאי ליצור עומס ולבחור ברהיטים גדולים שאינם משאירים מספיק מרחב. על כן, במקרה זה מומלץ לבחור ברהיטים מינימליסטיים שמותירים מספיק מרחב כדי שהדיירים יסתובבו בתוכו בנוחות.

יש לציין שמדפים לתצוגה יכולים לספק פתרון מוצלח לשמירה על מרחב בחדר תוך אחסון ותצוגה של פריטים שונים. לדוגמה, כשאין מספיק מקום לשידה או ארון – ניתן להתקין את המדפים בצמוד לקיר ולזכות בשטח נוסף בחדר. כמו כן, המדפים מתאימים להתקנה בכל חדר עבור תצוגה נאה של ספרים, חפצי אומנות וכל פריט שמעוניינים להציגו לראווה או לאחסנו.

עיצוב הרהיטים עושה את ההבדל

ישנם רהיטים מעוצבים באופן ייחודי אשר מוסיפים נופך אמנותי לבית. למשל, כורסא מעוצבת בצבע מסוים יכולה ליצור מעין דו שיח עם הרהיטים השונים בחדר, וכך לתת מראה מעניין לחדר. ניתן לבחור בפינות אוכל מסוגננות ומעוצבות, החל מפינת אוכל מעץ מלא, שולחן עגול, ואף פינת אוכל מזכוכית. יש לשים לב ששולחנות זכוכית עם פינות חדות יכולות לתרום לעיצוב מעניין אך גם טומנות בחובן סיכון של פציעות ילדים ואף מבוגרים. אם בוחרים בשולחן אוכל מזכוכית – רצוי שיהיה עגול.

ריהוט חדר השינה

בחירת הריהוט לחדר השינה היא משמעותית במיוחד מכיוון שזהו המקום הרך שאפשר להגיע אליו בסוף יום עמוס, ולכן עליו להיות עם אווירה מרגיעה שמאפשרת להיכנס ברגל ימין לעולם החלומות. ניתן לבחור ריהוט מלא לכל חדר השינה או כל פריט בנפרד כאשר דואגים להתאים את כל הפריטים לעיצוב נעים של חלל החדר. בחדר ילדים ונוער – כדאי שהריהוט יתאים לאופי הילד ולטעמו. עבור רווק או זוג – מומלץ לבחור בריהוט שישרה אווירה נעימה ואף רומנטית.

האפשרות של חדרי שינה מודרניים לא גוזרת על החדר להיות קר ומנוכר, מכיוון שאפשר להוסיף לו את החמימות בדרכים שונות. עיצוב חדר שינה מודרני לא כולל פריטים רבים מכיוון שהמינימליזם הוא המוביל העיקרי בעיצוב. זהו עיצוב שבו נוטים לשמור על קווים גיאומטריים וצבעי שחור-לבן. התחושה החמימה יכולה להתקבל מאביזרים נוספים בחדר, כמו שטיח, וילונות וקישוטים שונים בצבעים רכים.

לסיכום,

השילוב של הרהיטים, חפצי הנוי וצבע הקירות צריך להיעשות בטוב טעם, ולכן חשוב לזכור שהחלל מורכב ממכלול של הפריטים המצויים בו. לכן, יש לשים לב לשילוב הצבעים, העיצובים ואפילו החומרים שמהם עשויים הרהיטים. ניתן גם להיעזר באנשי מקצוע, כגון אדריכלים לבחירת חדר המעוצב בסגנון מודרני, קלאסי, ואף לערבב בין סגנונות, כאשר שמים לב שהדבר נעשה במינון הולם.

 

מדפים לתצוגה לבית

בוכוולטר - מונח טוב יותר

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?

לקוחות יקרים, קבוצת בוכוולטר עומדת לצידכם ולצד כל מדינת ישראל וחיילנו ברגעים קשים אלו. אנו זמינים עבורכם במייל ובווטסאפ לכל עניין.

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.