מדפים לתצוגה או מדפים לאחסון? העיצוב שונה לפי ייעודם!

צריך להבדיל בייעוד המדפים על מנת למצוא את העיצוב המתאים להם, בין אם מדובר במדפים לתצוגה או מדפים לאחסון. כמו כן, אפשר להבחין במגמת עלייה בשימוש במדפים צפים המותקנים באופן סמוי, ויוצרים תצוגה איכותית ונקייה.

הפריטים שנועדים לתצוגה הם שונים בדרך כלל מהפריטים שמיועדים לאחסון עד עת השימוש. לרוב, הפריטים הקטנים והמסודרים הם אלו שנועדים לתצוגה. בניגוד לכך, הפריטים לאחסון עשויים להיות גדולים יותר ולהפריע לחלל הבית אם לא מאחסנים אותם כראוי. בעקבות ההבדלים הללו, יש צורך להבדיל בין עיצוב המדפים לתצוגה בבית לבין עיצוב מדפים לאחסון.

אחסון בבית בעזרת מדפים

תחילה, יש לוודא שמדפי האחסון באותה המידה של הפריטים שמיועדים להיות מונחים עליהם. יש לציין שהרבה אנשים בוחרים במדפים המיועדים להרכבה עצמאית, או מדפים שמעוצבים במיוחד לצרכיהם. התקנת המדפים לאחסון לא לוקחת זמן רב (אם הם מוכנים לכך) ומהווה משימה פשוטה גם ביחס לשאר מטלות הבית. מומלץ להתקין אותם במרתפים, ארונות אחסון, מוסכים וחניות, והם לא מיועדים ליצור תצוגה הולמת בתוך הבית.

תצוגה איכותית ונקייה – מגמת עלייה בבחירת מדפים צפים

לעומתם, המדפים לתצוגה צריכים להיות איכותיים ונאים בתוך חדר המגורים. זוהי הבמה המרכזית לפריטים המובחרים והנאים ביותר, ולכן חשוב לדאוג לאיכות המדפים.

קיימת מגמת עלייה בביקוש של מדפים צפים, אשר מהווים פתרון לתצוגה נאה בבית. נדמה שמדפים מסוג זה "צפים" על הקיר (כמו ששמם מרמז על כך), אך למעשה מתקינים אותם בצורה סמויה, ולכן מתקבלת תצוגה איכותית, מרשימה ונקייה.

עיצוב המדפים לתצוגה יכול להיבחר לפי רצונכם כאשר הפריטים עליו הם קטנים וקלים. הנחת פריטים כבדים יותר דורשים מציאת מדפים איתנים ויציבים (מומלץ שיהיו בעלי הרכבה מפלדה) אשר מחזיקים מעמד תחת עומס רב. יש לזכור שרצוי לבחור מדפים חזקים וכבדים יותר מאשר הפריטים הכבדים.

פתרון שונה לפריטים שבירים ועדינים – תצוגה בתא סגור

אם הפריטים הינם עדינים ושבירים, לא מומלץ לבחור עבורם מדפים פתוחים, אלא תא סגור שיכול להגן עליהם. למרות שיש סיכוי שהעלויות יהיו גבוהות יותר מהמדפים, רכישת תא סגור משתלמת מכיוון שנשמר בטחון הפריטים. אפשר גם לבחור בתאים סגורים בעלי נעילה שקטה.

הגדרת ייעוד המדפים יכול להוביל לבחירת העיצוב המתאים שיספק תצוגה נאה או אחסון יעיל. כמו כן, צריך להתחשב בסוג הפריטים, מיקום המדפים בבית והיכולות הכלכליות. התחשבות בכל הגורמים הללו יעזרו לכם לבחור את המדפים שישרתו אתכם נאמנה במרוצת השנים.

מדפים לתצוגה או לאיחסון

בוכוולטר - מונח טוב יותר

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?

לקוחות יקרים, קבוצת בוכוולטר עומדת לצידכם ולצד כל מדינת ישראל וחיילנו ברגעים קשים אלו. אנו זמינים עבורכם במייל ובווטסאפ לכל עניין.

  • Hidden
  • Hidden
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.